Mondial Antica Barberia After Shave Gel
Na wstępie zaznaczę, że nie mam dużego doświadczenia z żelami AS.
Ilość tego typu produktów jakie używałem do tej pory mógłbym policzyć na palcach jednej ręki.
Postaram się jednak opisać ten produkt i porównać go z produktami konkurencji które stosowałem.
Punktem odniesienia będzie dla mnie GFT Coral Skin oraz żele produkowane przez T&H.
Jak każdy z wylosowanych szczęśliwców otrzymałem do testowania 3ml saszetkę z żelem.
Saszetka starczyła mi na 3 użycia, można więc założyć że 1ml wystarczy na pojedynczy zabieg.
Zapach
Zapach określony przez producenta jako Original Citrus, dobrze charakteryzuje główny akord zapachowy, w podstawie wyczuwam jeszcze dosyć silny akcent koloński, gdzieś pobrzmiewają również nuty drzewne.
Ogólnie zapach jest przyjemny, niezbyt intensywny i niestety nietrwały …
Właściwości pielęgnujące:
Krem bardzo dobrze się wchłania, nie pozostawia jakiegokolwiek widocznego śladu na skórze już po chwili, można go stosować po porannym goleniu.
Pomimo tego, że żel ma w składzie alkohol, nawet po zacięciu pieczenie jest niewielkie, w moim przypadku na granicy percepcji.
Skóra po aplikacji jest aksamitna, dobrze nawilżona, niestety jak już wspomniałem wcześniej zapach już kilka minut po zabiegu jest wspomnieniem.
Efekt nawilżenia skóry utrzymuje się przynajmniej kilka godzin o czym można się przekonać przemywając twarz wodą, skóra sprawia wrażenie śliskiej, pokrytej filmem.
Pod względem pielęgnacji skóry produkt ten nie ustępuje innym markowym produktom które stosowałem i jego aspekt pielęgnacyjny oceniam bardzo wysoko.
Zgodnie z informacją wklejoną przez Rafała (Spectrum), produkt został wyceniony przez Dystrybutora na 77 PLN/50 ml. Polityka cenowa firmy wpisuje się więc w działania innych spółek z branży TG, które nie wiedzieć czemu za tego typu produkty żądają bardzo wysokich kwot.